Στην ηλικία των 40 ετών επιβάλλεται σε όλες τις γυναίκες, λένε οι γιατροί, ο προληπτικός έλεγχος για όγκους του μαστού, που γίνεται σε ψηφιακό μαστογράφο, σύμφωνα με δημοσίευμα του myworld.gr.
Όσες όμως γυναίκες έχουν γεννήσει πρόσφατα και ακόμα θηλάζουν, πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον ένα 6μηνο μετά το τέλος του θηλασμού για να επαναλάβουν την εξέταση, την οποία στη συνέχεια πρέπει να κάνουν συστηματικά κάθε χρόνο.
Σύμφωνα με έρευνες, όσο πιο νωρίς έχει τεκνοποιήσει μια γυναίκα και όσο περισσότερα παιδιά έχει αποκτήσει τόσο μικρότερο κίνδυνο αντιμετωπίζει για καρκίνο του μαστού.
Πάντως, πολλοί γιατροί σήμερα συνιστούν στις γυναίκες –ειδικότερα εκείνες που αναβάλλουν τη μητρότητα για αργότερα– να κάνουν μια προληπτική μαστογραφία σε νεότερη ηλικία και συγκεκριμένα στα 35 τους χρόνια ώστε να χρησιμοποιηθεί σαν εξέταση αναφοράς όταν ξεκινήσει ο προληπτικός ετήσιος έλεγχος.
Source: http://www.24h.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου